Historia mojego bloga - to już 5 lat!

Witajcie! :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was post o nieco innej tematyce niż zazwyczaj, albowiem pod lupę rzucam właśnie swojego bloga i spowiadam się jak zmieniałam się ja, a więc konsekwentnie również tematyka mojego bloga.

Zaczynałam pod nieco innym adresem, obecny jest chyba trzecią już wersją i raczej pozostanie :D.
Pierwsze posty opierały się głównie o zestawy ubrań, haule ubraniowe i posty lifestylowe. Powiem Wam, że cieszę się, że zdjęcia które dodaje się na bloga zostają zapisane gdzieś w czeluściach konta google, bo obecnie po takim czasie z uśmiechem na ustach oglądam te zdjęcia. Postanowiłam część z nich Wam zaprezentować:



Później zaczęłam dzielić się nieco bardziej swoją codziennością, podróżami co sprawiało mi jeszcze więcej frajdy w prowadzeniu bloga:



Po dłuższej przerwie wróciłam już na studiach z nowym adresem bloga.


I ostatecznie jak zabrałam się za lifestylowy blog z naciskiem na zdrowe odżywianie, tak prowadzę go do dzisiaj. Przyznam, że tematyka jest bardzo różnorodna bo piszę posty typowo lifestylowe, kulinarne, związane ze zdrowym odżywianiem i aktywnością fizyczną, a od jakiegoś czasu również kosmetykami. Myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, a najważniejsze jest dla mnie to, aby czytanie tego bloga sprawiało Wam tak samo dużą przyjemność jak mi jego pisanie :)


Mam nadzieję, że nie zawaliłam Was zbytnio tymi zdjęciami, ale dla mnie są to bardzo cenne wspomnienia. Cieszę się, że mogę się z Wami dzielić różnymi różnościami, w sprawach diety i sportu jest to dla mnie bardzo motywujące, a w przypadku tematów urodowych bardzo przyjemne, praktyczne i przydatne.

Pozdrawiam gorąco,
do napisania! :)

19 komentarzy:

  1. Kochana gratuluje tych 5 lat :)) i życzę kolejnych 5 a nawet więcej :)) 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje 5 lat na blogu :) kolejny swietny wpis, ktory milo sie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! w maju miną 4 lata jak bloguję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podobały zdjęcia :D I gratuluję 5 latek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Mam nadzieję, że mnie też będzie dane spędzić tyle czasu w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Mi minęły 4 lata w kwietniu i powiem tak, jest to bardzo czasochłonne zajęcie ale wolę publikować rzadko niż zupełnie rozstać się z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem tego samego zdania, już kilka razy porzucałam tego bloga i bardzo żałuję.

      Usuń
  7. Widzę tu mnóstwo produktów, z których również korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tak zobaczyć ewolucję bloga, myślę, że jest to ciekawe zarówno dla Ciebie jak i dla nas :) Gratuluję i życzę kolejnych lat wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie jest czasem tak powspominać, widzę, że mamy podobny staż z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję pięciu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat, sto lat! :)
    Tematyka bloga - baardzo szeroka! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz naprawdę długą historię jako blogerka :) Gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, gratuluję :) życzę kolejnych tak udanych lat
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowe odżywianie - w miarę możliwości, bo jak się pójdzie do warzywniaka, to nie zawsze oznacza, że je się zdrowo ;) - jest b. ważne, w obecnych czasach tyle syfu dodaje się wszędzie, byleby się sprzedało... Gratuluję pięciu lat prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 magdalinska - blog lifestylowy , Blogger