Wyspa Kos - fotorelacja z greckich wakacji cz. 1

 Wakacje na greckiej wyspie Kos

Witajcie! Dzisiaj prezentuję Wam krótki post z fotorelacją z dwutygodniowego pobytu na greckiej wyspie Kos. Mam tyle zdjęć, że planuję jeszcze jeden albo dwa podobne posty :) Zapraszam do oglądania :)

 
Piękne kwiaty cieszą oko w wielu miejscach na wyspie :)


Piękny hotel Cosmopolitan more|meni wart polecenia :) 

Umilacze każdego upalnego dnia kawa frappe i holenderski Amstel :)

Miejsce naszych codziennych posiłków :) 

Codziennie podczas biegania towarzyszyły mi piękne zachody słońca 

 Choć wyspa nie jest typowo grecka, to znalazły się klimatyczne zakątki

Port z pięknymi statkami, jachtami i codziennie świeżymi rybami 

Wycieczka katamaranem do Bodrum (Turcja) 

Widok na Bodrum 

Zamek Joannitów, w którego ruinach mieści się aktualnie muzeum archeologii podwodnej 


Zabytki archeologiczne znalezione pod wodą 

Kociak pilnujący wejścia do Asklepionu (Kos) - pierwszego szpitala na świecie, gdzie miał urzędować ojciec medycyny - Hipokrates 

Na wyspie produkują syrop cynamonowy, który rozcieńcza się z wodą podobnie jak nasze syropy owocowe :) 

Taaaki wybór orzeźwiających napojów w trakcie zwiedzania najwyżej położonej wioski na wyspie - Zia


Z pobytu jestem bardzo zadowolona, wszystko było idealne poza lotami (pierwszy opóźniony 14 godziny, powrotny 2 godziny), ale najważniejsze, że bezpiecznie dotarliśmy na miejsce. Na wyspie Kos byłam teraz już 4 raz i wiem, że jeszcze na pewno odwiedzę to miejsce. 

Pozdrawiam gorąco i do następnego posta :)

14 komentarzy:

  1. SUPER!! widać ze pobyt udany!!! KOTEK przesliczny <3
    o matko 14h opoznienia :/ ehhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Nigdy nie byłam w Grecji :) Ja jestem zakochana w Hiszpanii i planujemy drugi raz lecieć na Wyspy Kanaryjskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja byłam w zeszłym roku na Teneryfie i miałam trochę pechową pogodę :(

      Usuń
  3. Robisz naprawdę piękne zdjęcia, ten kot jest nieziemski! Powinnaś pójść w tym kierunku bo masz oko do wybierania kadru. A oprócz tego Grecja oczywiście marzenie każdego urlopowicza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miejsca!

    http://aniese-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. ;) urokliwa wyspa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazuję mamie zdjęcia, bo chcemy odwiedzić Grecję w sierpniu albo we wrześniu, ale wciąż myślimy gdzie konkretnie się udamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ! Ja muszę jeszcze poczekać na swoje wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grecja to przede wszystkim niebieski kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak! też w tym rodu byłam w Grecji, tylko że w Chani :) Przepiękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetne zdjęcia i cudowne widoki ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Ja właśnie wróciłam z Krety i jestem Grecją zauroczona ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 magdalinska - blog lifestylowy , Blogger