Było, minęło...


Kolejny rok za nami. Po kilku chwilach refleksji, stwierdzam, że 2014 był dla mnie bardzo pozytywny, spędziłam dużo czasu z przyjaciółmi, wiele pracowałam nad sobą (pod wieloma względami), walczyłam z wieloma przeciwnościami losu i wyznaczyłam sobie wiele celów, które udało mi się zrealizować. Cieszę się, że w tym roku cała moja rodzina trzymała się w zdrowiu i mam nadzieję, że 2015 będzie równie łaskawy pod tym względem.

Aczkolwiek zamiast skupiać się na wspomnieniach, bo u mnie zawsze znajdzie się na nie czas - postanowiłam wspomnieć również o postanowieniach i celach na rok 2015. Zauważyłam, że pisząc listy postanowień w pewnym momencie zaczynałam wymagać od siebie zbyt wiele. Teraz staram skupić się na najważniejszych kwestiach typowo rozwojowych (licencjat, zaliczenie kursu graficznego, sesja, prawo jazdy, zdrowa dieta i aktywność), dodatkowo tworzę osobną listę marzeń i mniejszych celów na nadchodzący rok. Taka mapa marzeń, bo marzenia się spełniają, ale najczęściej to my sami je spełniamy :)


Życzę Wam kochani, aby nadchodzący rok 2015 nikogo nie zawiódł, abyśmy wszyscy przeżyli go pięknie i szczęśliwie, ciesząc się jego każdym dniem, nie marnując czasu na stres i smutki, oby nie było ku temu żadnych powodów :)

Pozdrawiam i do usłyszenia w 2015!

18 komentarzy:

  1. Niech więc 2015 będzie dla ciebie i twojej rodziny co najmniej tak dobry jak ten kończący się :) To prawda do realizacji postanowień warto podchodzić z głową i rozsądnie je planować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny post ;-) życzę cierpliwości i wytrwałości w postanowieniach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie również najlepszego w Nowym Roku i oby był lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Zdrowie jest najważniejsze. Gdy byłam młodsza i życzyłam go ludziom nie do końca zdawałam sobie sprawę, że jest ono najcenniejszym z życzeń. Bez zdrowia nic nie ma takiej wartości. Mickiewicz miał rację ;). Życzę Ci dużo zdrowia i spokoju, Tobie i Twoim bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda - zdjęcia piękne!
    Tobie również wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, i wspaniałe życzenia! Tobie nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno wsyztsko uda Ci sie zrealizowac ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny mix. :-) Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z jednej strony chciałabym mieć na swojej liście postanowień prawo jazdy, jednak z drugiej za bardzo się tego boję :D
    Ale Tobie życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest ciężka kwestia, ale w końcu trzeba zrobić :)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i oby wszystkie Twoje postanowienia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w realizacji planów, ja swoje też już określiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie również dużo szczęścia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aby Nowy Rok przyniósł dla Ciebie same dobre rzeczy - tego Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje postanowienia pokrywają się z moimi zeszłorocznymi :D Jak tam prawko, zaczęłaś już? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawo jazdy to ja zaczęłam ponad 3 lata temu, wstyd i hańba... :P

      Usuń
  15. Hej, nominowalam Cię do zabawy włosowej. Szczegóły u mnie w najnowszym poście ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 magdalinska - blog lifestylowy , Blogger