◦ Masło do ciała - Papaya - The Body Shop ◦

The Body Shop Papaya - masło do ciała opinia (pierwsze wrażenia)


Dzisiaj nareszcie dokonałam zakupu, który planowałam już od dłuższego czasu. Masło do ciała z The Body Shop znalazłam kiedyś w Douglasie i zapach bardzo mi się spodobał. Później zdążyłam już kilka razy zapomnieć o tym maśle, a trwało to do dziś gdyż trafiłam na wiosenne promocje i udało mi się go dorwać za 39 zł (cena regularna 69 zł). Zapach niezmiennie jest według mnie przepiękny, a jakość produktu zaskoczyła mnie. Przyznam, że obawiałam się że zapach będzie jedyną zaletą tego masła, na szczęście byłam w błędzie. Nie będę robić rozbudowanej recenzji tego produktu, bo też nie byłaby ona w 100% rzetelna po jednym dniu użyciu. Jednak póki co zauważyłam, że zapach utrzymuje się dość długo, masło ma dość gęstą konsystencję więc wydaje się być wydajne, nawilża i wygładza. Moje odczucia na razie są jak najbardziej pozytywne i mam nadzieję, że się to nie zmieni :).

Dla ciekawych zdjęcie składu:

Przy okazji skusiłam się na małą wersję Seaweed Clarifying Night Treatment - żel do twarzy na noc z algami, polecany do cery mieszanej. Dzisiaj zastosuję go po raz pierwszy. W sumie dałam się namówić przez niską cenę (7zł), a z drugiej pomyślałam, że teraz w sezonie letnim będzie mi się bardziej przetłuszczać strefa T więc może, akurat się sprawdzi. Z tego co wyczytałam to w pewnym stopniu zwęża też pory. Sprawdzimy, to się dowiemy :) 



Lubicie firmę The Body Shop? Miałyście do czynienia z tymi kosmetykami?


Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Uuuuwielbiam te masła :) Ale tego zapachu nigdy nie sprawdziłam, muszę powąchać jak będę w pobliżu The Body Shop :) A pamiętasz może jakieś szczegóły tych promocji? Bo ja coś nigdy nie jestem na bieżąco z tymi ich zniżkami i potem przepłacam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko tyle że to wiosenna promocja i trwa tylko do czwartku, przynajmniej w moim mieście :d

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tych firm, ale koniecznie daj znać jak się sprawdza ten żel, bo też szukam jakiegoś na lato, bo sama mam problem ze świecąca strefą T ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję masła ,są świetne :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię ich kremy, teraz akurat używam nawilżającego z witaminą E, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z TBS, niestety w Krakowie nie ma sklepu stacjonarnego :/ Ale o kosmetykach czytałam same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie masła z TBS lubię najbardziej, bo ich konsystencja jest bardzo fajna :) Ciekawi mnie też zapach, bo ogólnie gruszkę lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam do tej pory niewiele kosmetyków tej marki, ale wszystkie przepięknie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo nie słyszałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji przetestować żadnych kosmetyków z The Body Shop a szkoda, bo podobno mają cudowny asortyment pielęgnacyjny, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. musi pachnieć cudownie ♥ ale jak dla mnie cena nadal jest za wysoka jak na zwykłe masło do ciała ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło ma świetne opakowanie, już wyobrażam sobie zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 magdalinska - blog lifestylowy , Blogger