☼ Wiosna, motywacja? ☼


Uwielbiam wybierać się na spacery z aparatem w ręku. W tym roku wiosna kazała nam na siebie czekać bardzo długo, choć nie będę narzekać, bo pamiętam jak jakieś 3 lata temu przed moją maturą w maju spadło śniegu po kolana! Lubię wszystkie pory roku, ale zima w tym roku była wyjątkowo ponura i bardzo się dłużyła. Dlatego też obecnie czuję się jakbym wróciła do życia. Może gdyby nie pisanie pracy licencjackiej, które zabiera mi sporo czasu i "zdrowia psychicznego" czułabym się jeszcze lepiej i przede wszystkim mogłabym z tej pięknej pogody czerpać nieco więcej :)

Dzisiaj niestety pogoda postanowiła się zbuntować, dlatego wracam do zdjęć sprzed kilku dni aby nacieszyć trochę oko. Tym czasem za oknem widzę mleczne niebo i spływający po szybie deszcz. Nie będę narzekać bo ostatnimi dniami powietrze było już tak gęste i ciężkie, że sama stwierdziłam że przydałby się deszcz.


Wracając do tych słonecznych dni, to jako że "sezon bikini" zbliża się wielkimi krokami, to ja postanowiłam objadać się lodami =D A tak naprawdę to obecnie moja aktywność fizyczna pozostawia wiele do życzenia. Widzę, że złapał mnie po świętach mały zastój, choć nadal chodzę na basen i staram się regularnie ćwiczyć w domu. Bardzo polubiłam treningi z Rebeccą Louise na kanale XHIT Daily - gorąco Wam polecam. Ten chyba ćwiczyłam najczęściej - KLIK


Na Was z pewnością wiosna też wpływa pozytywnie :)
Macie jakieś wiosenne postanowienia i wyzwania?

Do napisania ;)

18 komentarzy:

  1. też ćwiczyłam z Rebeccą Louise:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) chociaż ja nie przepadam za wiosną, wolę chłodne pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) ja lubię wszystkie pory roku, dla mnie każda ma swój urok :)

      Usuń
  3. Wiosna pełną parą, lato zbliża się wielkimi krokami, aż chce się wyjść na dwór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu ma się więcej energii jak zaświeci mocniej słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też brakuje formy. Ostatnio wsiadłam na rower, przejechalam kilometr i o mało nie zasłabłam! Wstyd w tym wieku nie mieć siły na taką aktywność:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim wiosennym wyzwaniem jest schudnięcie 5-ciu kg w dwa miesiące! :)
    Może obserwacja za obserwację? :) Daj znać u mnie :)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmmniam, ale mi zrobiłaś ochotę na takie lody :) Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w tym poście http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2015/04/kilka-ciekawych-rzeczy-z-sheinside.html i napisanie o tym w komentarzu pod nim? :) dzięki temu możliwe, że uda mi się uzyskać współpracę z pewną firmą. Zajmie to chwile a dla mnie znaczy wiele :) Z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też właśnie urządzam sobie lodowe obżarstwo ;) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo to jest idealny sezon na lody <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wiosnę i lody ♥ też powinnam wziąć się za ćwiczenia :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tych ćwiczeń - dzięki za link :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, że wpływa :)
    a postanowienia takie jak co roku :D

    powiedz mi, czym robiłaś zdjęcia? jaki aparat/obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Ci podaję kochana dane techniczne z pudełka:

      Panasonic LUMIX (u mnie potocznie zwany lumisiem :D)
      DMC-G3K (Lumix G VARIO)
      obiektyw: 14-42mm/F3.5.-5.6 ASPH
      Mega O.I.s.

      :))

      Usuń
  13. Wiosna cieplejszy wieje wiatr, wiosna znów nam ubyło lat :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 magdalinska - blog lifestylowy , Blogger