☼ Co zabieram ze sobą na wakacje - cz. 1 - garderoba ☼

Witam Was bardzo gorąco, przy ponad 30°C :). Korzystając z tej gorącej atmosfery postanowiłam napisać dwa posty, w których pokażę Wam co m.in. zabieram ze sobą na wakacje do Grecji.





Szorty: czarne - Stradivarius, bordowe - Pull&Bear, dżinsowe - Tally Weijl, beżowe - HM


Sukienka - Magno


Kombinezon - HM


Sukienki: ruda - HM, szara - C&A


top - New Look



Jak widać moje ubrania, nawet te letnie nie są zbyt barwne, choć na swoją obronę dodam, że więcej koloru wprowadzam do swoich stylizacji bluzkami :) Oczywiście to tylko część rzeczy, które zabiorę. Mam jeszcze mnóstwo bluzek, narzutek itd. ale nie potrafiłam ich dzisiaj reprezentatywnie pokazać na zdjęciach, więc zobaczycie je w stylizacjach bezpośrednio z wakacji :)

A już niebawem zapraszam Was na posta z moją kosmetyczką wakacyjną :)


Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. super bagaż na wakacje :)) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się spodobał Twój kombinezon i koronkowy top *.*

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten miętowy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się stroje kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne spodenki,muszę przymierzyć swoje stroje kąpielowe, bo nie wiem czy mam w czym wyjść na plażę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Błękitne bikini jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. beta solar mnie zainteresowal ide czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie książki Kinga przeczytałam i polecam :D śliczny jest ten czarny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez książek nie ruszam się na urlop:D

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na wakacyjną kosmetyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne okulary! :-) Pewnie nie będziesz miała czasu czytać książek. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że też jesteś fanką Kinga! Witamy, witamy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 magdalinska - blog lifestylowy , Blogger