☼ Co zabieram ze sobą na wakacje - cz. 2 - kosmetyczka ☼

Wakacyjna kosmetyczka 2015

Zgodnie z zapowiedzią, zapraszam Was dzisiaj na posta, w którym zobaczycie co postanowiłam upchać w swoim bagażu na wakacje. Skupiamy się dziś na kosmetykach, z wyłączeniem kolorówki, której tu nie pokazałam, gdyż jeszcze nie zdecydowałam co konkretnie ze sobą zabiorę, ale już wiem że będzie to dosłownie kilka produktów. 



  • Uriage - woda termalna
  • Nivea - dwufazowy płyn do demakijażu oczu
  • Soraya - krem do twarzy z filtrem SPF 25 
  • La Roche Posay - żel do twarzy EFFACLAR
  • Cleanic - chusteczki do demakijażu
  • The Body Shop - serum do twarzy na noc przeciw przetłuszczaniu się twarzy
  • Barwa Siarkowa - żel punktowy na niedoskonałości
  • Denivit - pasta do zębów




  • Garnier Ultra Doux olejek z awokado i masło karite - szampon i odżywka
  • Alverde - maska do włosów 
  • Organix coconut milk - serum do włosów




  • Le Petit Marseillais - mleczko waniliowe pod prysznic
  • Ziaja -  masło kakaowe
  • Kolastyna - olejek w spray'u SPF 15
  • Sephora - mgiełka po opalaniu
  • Soraya After Sun - balsam po opalaniu
  • Gorvita AloeVera - żel (stosuję do twarzy na co dzień i na oparzone części ciała)
  • Yves Rocher - krem do rąk
  • Joanna Naturia - peeling z grejpfrutem




  • wkładki Discreet
  • maszynki do golenia Wilkinson Xtreme3
  • CD antyperspirant z granatem
Przyznam, że trochę tego jest, ale jako że w limicie wagowym bagażu z pewnością się zmieszczę to wolę zabrać więcej niż mniej.Tym bardziej, że miejscem mojej podróży jest Grecja, więc wychodzę z założenia że w obecnej sytuacji tym bardziej lepiej mieć ze sobą więcej niż mniej :)

Bardzo się cieszę na ten wyjazd, będzie to mój 4 pobyt na wyspie Kos :)

Jak tam Wasze plany wakacyjne? Lubicie się pakować? :)

Pozdrawiam i do zobaczenia w następnym poście! 

9 komentarzy:

  1. A jak się u Ciebie sprawdza też żel aloesowy? bo od jakiegoś czasu planuje jego zakup, ale nie wiem czemu mam wątpliwości ;/ udanych wakacji! ja standardowo w domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel aloesowy stosuję od jakiegoś czasu na twarz i mam wrażenie, że znacznie wycisza wszelkie stany zapalne, aloes zawsze działał na mnie dobrze, wydaje mi się że nie masz się czego obawiać, w najgorszym przypadku nie będzie efektów, ale z pewnością nie zrobi Ci krzywdy :) dziękuję, Tobie również życzę wspaniałych wakacji, choć w domku to na pewno miło spożytkujesz ten czas, buziaki :))

      Usuń
  2. Pakowanie ksoemtyczki wyjazdowej to dla mnie koszmar - zawsze czegoś zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety te chusteczki z Clinica się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kiedyś je miałam i rzeczywiście mnie również nie zachwyciły, ale były akurat w promocji i nie było innych więc już odpuściłam sobie kolejne maratony po sklepach i postanowiłam zadowolić się tymi :)

      Usuń
  4. Też jestem ciekawa żelu aloesowego i żelu z Barwy, a krem do rąk z Yves Rocher jest jednym z moich ulubieńców.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jak się pakuje to największy problem mam właśnie z kosmetykami. :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wakacjach miała też tę odżywkę z garniera - jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twojej kosmetyczce! Boska jest :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 magdalinska - blog lifestylowy , Blogger